3 Ekim 2012 Çarşamba

FikriMühim Olmak...

‘FikriMühim’ olmanın anlam ve önemi her üyemiz için farklılık gösterebilir. Beş senedir sıklıkla duyduğumuz değerlendirmeler ise şu şekilde:




Yeniliklerden herkesten önce benim haberimin olması, ilk benim deniyor olmam ve fikrimin soruluyor olması kendimi özel ve önemli hissettiriyor. (FMgurme06)

Beğendiğim ve faydalı bulduğum şeyleri etrafımla paylaşmak çok hoşuma gidiyor. Geliştirilmesini düşündüğüm tarafları direkt firma sorumlularına iletebiliyorum. Hayattaki seçimlerimde proaktif olduğumu hissediyorum ve buna paha biçilemez. (FMbuben21)

FikriMühim olmak, etrafıma da faydalı olmamı sağlıyor. (FMmrs)

İlk benimle konuşan bir markanın reklamları başlayınca sanki kendi işimin bir başarısıymış gibi düşünüyorum ve resmen bağlandığımı hissediyorum. (FMleylaaa)

Hangi marka sohbeti açmışsa, konuşulmaya değer olan O’dur. (FMcismali)


Siz de ‘FikriMühim’ olmanın size ne düşündürdüğünü, neyi fark ettirdiğini ve ne hissettirdiğini paylaşırsanız çooook seviniriz.



10 yorum:

reyhane dedi ki...

FikriMühim olmak bakın bana ne hissettirmiş? http://reyhanlahersey.blogspot.com/2010/04/mohim-fikirli-olmamdan-sebep-gelen.html

O bir Anne dedi ki...

bende bu siteyi ilk anlardan beri zevkle takip ediyorum..ama bu yeni logo hiç olmamış ya:(

ebru dedi ki...

FikriMühim olmak, etrafıma da faydalı olmamı sağlıyor
FikriMühim olmak, etrafıma da faydalı olmamı sağlıyor.
Yeniliklerden herkesten önce benim haberimin olması, ilk benim deniyor olmam ve fikrimin soruluyor olması kendimi özel ve önemli hissettiriyor.
fikrimühimli olmak bir ayrıcalık ve gurur kaynağı iyiki seninle tanışmışım

Nursen Yarıkan dedi ki...

merak ettiğin ürünleri deneyip üstelik de bu deneyimleri ve ürünleri etrafındakilerle paylaşmak yani paylaşmanın dayanılmaz hafifliği

Adsız dedi ki...

fikrimühimli olmak bir ayrıcalıktır.bu yüzden benim fikrim mühim...

Adsız dedi ki...

fikrim mühim çünkü ben tüketiciyim...

ayşen dedi ki...

Birileri birşey sorduğunda - tabi şekerim ben bir Fİkri Mühimim. En güzel şekilde yardımcı olurum diyorum. Çok havalı oluyor. Bunun için teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Fikri mühime arkadaşım vasıtası ile kayıt oldum. iyiki olmuşum çok şey öğreniyorum ve her şeyden haberdar oluyorum. Yeni nesfitin bal bademli süper harika bir şey daha önceleri değişik karışık meyveli olanını kullanıyordum artık bal bademli alacağım gerçekten tam damak zevkime uygun. teşekkürler fikri mühim.

gunesss dedi ki...

aranıza yeni katıldım umarım bu olumlu düsüncelerınıze eslık edecegım :)

Adsız dedi ki...

fikri mühim olmak ayrıcalıktır kısa sürede bile faydasını çok gördüm hem tanıtımları ile hemde bilgileriyle mükemmel bir etkinlik üye olduğum için çok memnunum teşekkürler