1 Ekim 2012 Pazartesi

Muhteşem FikriMühimler


Değişen dinamiklerle parallel olarak yenidenşekillenen marka&tüketici ilişkisi dahilinde bakın bu muhteşem insanlar sevdikleri markalar için neler yapıyorlar:


  • Kendi blog, facebook, twitter gibi sosyal medya hesaplarından beğendikleri markaların gönüllü taraftarlığınıüstleniyorlar
  • Online itibarınızı olumlu şekilde etkileyecek değerlendirme içerikleri üretiyorlar
  • Ürün ve firmanız ile olan deneyimlerini etkili tavsiyeler şeklinde paylaşıyorlar
  • Arkadaşlarının ürün hakkındaki sorularını ikna edici bir şekilde cevaplıyor, bariyerleri kendi ifadeleri ile etkin bir şekilde aşıyorlar
  • İletmek istediğiniz mesajları siz değil, onlar kendi çevreleri ile paylaşınca bu paylaşım trafik ve satışlardaki artış olarak dönüyor
  • Yeni ürünleri lanse ederken en büyük yardımcılarınız FikriMühimlerimizdir
  • Reklamlarınızda kullanabileceğiniz samimi, gerçek ve en etkili mesajlar, yaratıcı fikirler FikriMühimlerimizden çıkıyor
  • Firma ve marka itibarınızı kötü niyetli kişilere karşı savunuyorlar
  • Sizi rekabet tehditlerinden ve pazar fırsatlarından haberdar ediyorlar
  • Mühim fikirler paylaşıyor ve değerli geribildirimlerde bulunuyorlar
Siz bu FikriMühimleri sevmezsiniz de kimi seversiniz ey markalar?
  

1 yorum:

FM5886 dedi ki...

işte onlardan biri de benim :)