23 Ocak 2013 Çarşamba

Blogger Blogger'ın Külüne Muhtaçtır

Son yıllarda blogların önemi giderek daha iyi anlaşılmaya başladı. Dijital devrimle birlikte yükselen sosyal medya çağında, konu ve kapsam sınırı olmaksızın içerik üretmenin ve paylaşmanın değeri gerek markalar gerekse bireysel kullanıcılar için çok büyük.

Geleneksel medya ve pazarlama dünyası da bu değişime ayak uydurmak zorunda olduğunu anladı ve bahsettiğimiz bu değerli içeriği yaratan ve yayan kişilere yani bloggerlara hak ettikleri önemi vermeye başladı. Artık pek çok mecrada ve kampanyada bloggerların ciddi roller üstlendiğini görüyoruz. Bu sayede, yaratılan içerik de niceliksel ve niteliksel olarak zenginleşerek daha çok insana ulaşmayı başarır hale geldi. Hatta bu bağlamda "content marketing" kavramı tüm dünyada trend haline geldi bile.

Peki ama bloggerlar etkilerini arttırmak, emeklerinin karşılığını almak ve daha çok insana ulaşmak için yeterince iş birliği yapıyorlar mı? Blogun gücü giderek artsa da Türkiye'de henüz gelişmiş bir blogger ağından bahsetmek pek mümkün değil. Birbirlerinin bloglarında "konuk yazar" olmak gibi basit ama etkili yöntemlerden tutun da, link-building gibi SEO çalışmalarına kadar pek çok ortak çalışma yapmak mümkün.

FikriMühim olarak bloggerların önemine inanıyor ve tüm bloggerları pazarlama ve iletişim çalışmalarımızda aramızda görmek istiyoruz. Ayrıca, bu blogda konuk yazarlara yer vermekten de büyük memnuniyet duyarız.

Konuyla ilgili görüş ve yorumlarınızı bizle paylaşın lütfen.

13 yorum:

dilek dedi ki...

1 yıldır blog yazıyorum bende
blogumun tanıtımı için bazı şeyler yapmaya çalışıyorum elimden geldiğince
sizin düşüncenizde çok güzel
ama umarım çalışmalarınızda benim gibi yeni bloggerlarada yer verirsiniz
bizim de büyümemize yardımcı olursunuz
konuk yazar fikride çok güzel
umarım nasip olur:)

O bir Anne dedi ki...

acıkcası cok guzel olur... bu blogun daha aktıf olmasını ısterım bende

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

merhaba fikirleriniz cok guzel,cok duyarlisiniz bloggerlara gereken onemin verilmesi konusunda ilerleyen zamanlarda olumlu gelismelerin olmasini temenni ediyorum,bir kac gun once bende fikri muhim oldum uyeligimi gerceklestirdim guzel paylasimlar diliyorum.

DenizDeNerde dedi ki...

Ben varım demek istiyorum ama daha önce başka bir kullanıcı adıyla, yakın zamanda da denizdenerde ile FM e üye olmuş olmama rağmen hiçbir teklif çalışma gelmediği için ben mi siz mi yanlış yapıyorsunuz bilemiyorum. birlikte çalışmalar yapmak için ne yapmamız gerekiyor bir bilsek :)
Örneğin siz şu yayın yorumları için kelime doğrulamayı kaldırsanız çok daha rahat yorum yazabiliriz. Robot değiliz gerçekten :)
Selamlar,
Deniz
www.denizdenerde.blogspot.com

JaNJaN dedi ki...

Bloglar her geçen gün o kadar artmaya basladı ki her gelen blogger blog alemine daha da farklı şeyler katıyor Türkiyedede blogcuların çok iyi yerlere geleceğine inanıyorum ben :)

ecekuzey dedi ki...

yeni bir üyeyim ama sitenizi gerek üretici gerek tüketici adına çok faydalı buldum tebrikler.bu arada neden bu kadar geç kaldım diyede hayıflanmamak elde değil...

Serap Tan dedi ki...

FM üyesi olmak ve fikirlerimize değer verildiğini gormek cok güzel :)

Ben de birgün konuk yazarınız olabilirim sevgili mühim fikir :)

sevgiler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

7yılın içindeyim yemek bloğu yazarı olarak..
Bloglar eğer samimi arkadaşlık kurmuşsanız birbirine yardım ediyor. Onun dışında sürekli bir rekabet var.

Umarım hepimiz birleşir daha güzel işler yapabiliriz..

BOŞNAK KIZI dedi ki...

ben de bloğumu açalı bir yıl bile olmadı ama daha önce neden açmadım diye düşünüyorum :) sizinle de yeni tanıştım ve üye oldum çok güzel bir düşünce ile oluşturulmuş bir site tebrik ederim

Bademle Buduk dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bademle Buduk dedi ki...

fikrimuhim Türkiye'de büyük bir ihtiyacı doldurduğunu görüyorum ve bildiğim kadarıyla ilk,
tüketicinin sesini duyuruyor,
bloggerlar konusunda kesinlikle size katılıyorum blogger blogger'ın külüne muhtaçtır :)))

Bademle Buduk dedi ki...

tebrikler tebrikler

Ginger Joy dedi ki...

Buyrun benim bloguma.. :) iadeyi ziyarete de gelirim zevkle ;)