2 Nisan 2013 Salı

Markalar İçin "Fikri Mühim" Olmak

Fikri Mühim'in en çok önemsediğimiz ve güçlendirmeye çalıştığımız yönlerinden biri sağlıklı, şeffaf ve sürdürülebilir tüketici-marka iletişimi yaratma yeteneğidir. Yaptığımız kampanyalar, araştırmalar ve özel etkinliklerin hemen hepsinde FikriMühim'lerin WOM ve buzz yaratan görüş ve deneyimlerini doğrudan yansıtır, markaların dikkatine sunar, karşılıklı ve dürüst geri-bildirim sağlarız.

Bunun son örnekleri Türkiye'nin en önemli pazarlama iletişimi platformu olan MediaCat ile yaptığımız işbirliğiyle ortaya çıktı. Derginin Nisan sayısında, ortaklaşa yaptığımız üç araştırma yer aldı. 

"2012'nin En Çok Konuşulan Markaları" araştırmasında, FikriMühim'lere geçtiğimiz yıl en çok "buzz" yaratan markaların hangileri olduğunu sorduk. Bu yıl ikincisini yaptığımız araştırmaya 3485 FikriMühim katıldı.  


Buzz yaratan markalar - 2012

Bir diğer ilginç araştırma da markaların mesajlarını tüketiciye ulaştırmak için seçtikleri ünlülerle ne derece ve hangi eksende eşleştiğini konu alan "Ünlü-Marka Uyumu" araştırmasıydı. Araştırma Dora Research ve Garrison Group'un işbirliğiyle gerçekleştirildi. 


Hangi ünlü hangi markayla uyumlu

"Gençlerin Fast-food Tavsiyeleri" ise derginin Nisan sayısında yer alan bir diğer ortak çalışmamızdı. Era Research & Consultancy işbirliğinde yaptığımız araştırmada fast-food markalarının güncel tavsiye skorlarını ortaya çıkardık.




Araştırmaların tüm sonuçları ve ayrıntılı değerlendirmeleri MediaCat Nisan sayısında bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok: